Responsabilități:
- Derularea procedurilor de achiziție publica (întocmire documentație de atribuire, înscriere pe SEAP, răspuns la clarificări si contestații, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, răspuns la clarificări, contestații, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finanțare nerambursabila
- Menținere contact cu clientul, participare la ședințe
- Întocmire dosare de oferta pentru achiziții de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obținerea documentelor necesare de la firma si partenerii săi, participare la ședința de deschidere a ofertei depuse, răspuns la clarificări, revizuire contracte
- Întocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achiziții publice
Cerințele postului:
- Minim 2 ani de experiență în achiziții publice
- Cunoașterea legislației cu privire la achiziții publice
- Studii superioare, avantaj domeniul juridic
- Abilități excelente de comunicare și relaționare
- Punctualitate, precizie
- Abilitatea de a lucra în echipă și individual
- Bune abilități de organizare, planificare și inițiativă
- Competențe avansate în Excel, Word
- Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj
Oferta noastră:
- Perspectivă pe termen lung
- Salariu și beneficii competitive
- O echipă tânără și dinamică
- Oportunități de dezvoltare și promovare
- Proiecte variate și diverse
- Companie în creștere dinamică